Pro Futuro Consulting a.s.
Zoho Premium Partner

​Zoho CRM systém nebo Zoho Bigin

Dvakrát CRM systém - pro velké firmy i malé obchodní týmy.

Zoho CRM nebo Zoho Bigin jsou pro vás připraveni okamžitě. A co vy?

Vyzkoušejte bezplatnou 14-ti denní verzi
Zoho CRM Canvas

Atraktivní grafické rozhraní

Vedle standardního tabulkového uspořádání si můžete nastavit  takové grafické rozhraní, jaké si budete přát. 

- ideální pro sdružení více údajů z různých oblastí CRM

- usnadní přehled nad údaji

- jste limitováni pouze svoji kreativitou

- design si můžete navrhnout a upravit sami díky editoru

- díky lokálnímu partnerovi Zoho v ČR, PFC Group, máte jistotu okamžité podpory

- jediný CRM systém, kde máte neomezenou možnost grafického designu dle     vašich představ

- o více informací a ukázek designů si můžete požádat ZDE

CRM software vám pomůže uzavřít více obchodů za kratší dobu.

Dobrý CRM systém vám dá ucelený přehled o vašem podnikání. Máte stále na očích co je pro vás podstatné, co máte udělat a na co nezapomenout.
Ideální CRM je řešení, které zjednoduší vaše procesy a umožní vám věnovat se tomu co je podstatné.
Zoho CRM je systém, který garantuje kompletní přehled o vašich obchodních a marketingových aktivitách, vedených jak u stávajících tak potencionálních zákazníků.

Sjednocená komunikace

Jedna konverzace, více komunikačních kanálů.

Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky ve všech médiích. Zůstaňte ve spojení po telefonu, živém chatu, e-mailu, sociálních sítích i osobně.

Universální systém

CRM software, který funguje tak, jak to děláte vy.

Upravte si svůj systém tak jak skutečně pracujete. Přizpůsobujte CRM průběžně vašim potřebám.

Tým v tempu

Udržujte svůj tým v tempu.

Použijte analytické nástroje a sestavy k podrobným informacím o výkonu vašeho týmu v průběhu životního cyklu zákazníka.

Okamžité použití

Zoho CRM je připraveno k okamžitému obchodnímu použití.

Zoho CRM je zabezpečené a škálovatelné řešení plné pokročilých funkcí, které rozšíří vaše podnikání.

Automatizace

CRM automatizace zvládne velký objem činnosti bez námahy.

Hodně i jednoduchých procesů a činností vytváří množství úkolů. Jejich rychlé a včasné uzavírání, díky automatizacím, vede k větší úspěšnosti prodejního týmu.

Reporting

Více nabídek tam kde je to efektivní.

Od prvního kontaktu až po ukončení obchodu, díky pokročilému reportingu, směřujte svoji činnost tam, kde to má smysl.

Co je CRM systém a co potřebuji vědět pro jeho výběr?

Chci si přečíst

Rozšiřte Zoho CRM o další pokročilé funkce.

Zoho CRM Plus je jediná komplexní sada aplikací pro ucelenou komunikaci se zákazníky, ve které váš tým najde všechny prodejní, marketingové a podpůrné nástroje, které potřebujete k efektivnímu jednání se zákazníky v různých situacích a místech.
Přidejte ke svým zákaznickým interakcím souvislosti a získejte úplný přehled, abyste zajistili maximální spokojenost zákazníků.

CRM Plus
  • Zoho SalesIQ - sledování návštěvníků webových stránek
  • Zoho Desk - klientský servis a podpora
  • Zoho Projekty (Zoho Projects) - projektové řízení a správa projektů
  • Zoho Kampaně (Zoho Campaigns) - smart emailing a automatizace kampaní a oslovení
  • Zoho Social - Sociální média a jejich kompletní správa
  • Zoho Survey - zákaznické průzkumy
  • Zoho CRM - Řízení obchodní a marketingové činnosti a procesů
  • Zoho Reporty (Zoho Reports) - měření, reporty, infografiky a KPI



RYCHLÁ FUNKČNÍ PROHLÍDKA
​Zoho CRM Plus


Vyplňte formulář a náš konzultant vás bude brzy kontaktovat.

Zoho Mail

​​Co je CRM systém a jak na jeho výběr?

Sousloví jako CRM systém nebo CRM marketing či CRM aplikace odkazují v podstatě na stejnou činnost, která se týká "řízení vztahu se zákazníkem". Odtud i význam zkratky CRM (Customer Relationship Management).
Zjednodušeně řečeno, cílem je dobře se starat o stávající zákazníky, mít přehled o jejich potřebách a požadavcích a s tímto poznáním k nim přistupovat, organizovaně a efektivně jim nabízet své služby či výrobky a pomáhat jim v jejich rozvoji. 

Zároveň musí CRM svým uživatelům umožnit stejně efektivně a jednoduše oslovit i nové potencionální zákazníky, udržet přehled v této komunikaci, automatizovat běžné činnosti a urychlit obchodní a marketingový cyklus.

Pro výběr vhodného CRM je potřeba zvážit několik faktorů a připravit se na následující dotazy.

- jak velký je můj pracovní tým nebo společnost v které bude CRM využito a jakou má strukturu nebo územní pokrytí

- jak budou uživatelé do systému přistupovat (PC, mobily, notebooky) a používat jej (kancelář, home office, pracovní cesty)

- jaké propojení s ostatními aplikacemi a nástroji potřebuji (email, telefony, chat, ERP, účetní systém, úložiště dokumenty)

- jak jednoduché či komplexní jsou moje obchodní či marketingové procesy pro práci se zákazníkem a jak často je potřebuji upravovat



Další informace o Zoho CRM, Zoho Bigin a dalších Zoho Cloud systémech můžete nalézt na českých stránkách PFC Group
© 2022, Pro Futuro Consulting as, Všechna práva vyhrazena.