CRM software vám pomůže uzavřít více obchodů za kratší dobu.
CRM software vám pomůže uzavřít více obchodů za kratší dobu.
Dobrý CRM systém vám dá ucelený přehled o vašem podnikání. Máte stále na očích co je pro vás podstatné, co máte udělat a na co nezapomenout.
Ideální CRM je řešení, které zjednoduší vaše procesy a umožní vám věnovat se tomu co je podstatné.
Zoho CRM je systém, který garantuje kompletní přehled o vašich obchodních a marketingových aktivitách, vedených jak u stávajících tak potencionálních zákazníků.
Jedna konverzace, více komunikačních kanálů.
Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky ve všech médiích. Zůstaňte ve spojení po telefonu, živém chatu, e-mailu, sociálních sítích i osobně.
Udržujte svůj tým v tempu.
Použijte analytické nástroje a sestavy k podrobným informacím o výkonu vašeho týmu v průběhu životního cyklu zákazníka.
CRM automatizace zvládne velký objem činnosti bez námahy.
Hodně i jednoduchých procesů a činností vytváří množství úkolů. Jejich rychlé a včasné uzavírání, díky automatizacím, vede k větší úspěšnosti prodejního týmu.
Co je CRM systém a co potřebuji vědět pro jeho výběr?
Rozšiřte Zoho CRM o další pokročilé funkce.
Zoho CRM Plus je jediná komplexní sada aplikací pro ucelenou komunikaci se zákazníky, ve které váš tým najde všechny prodejní, marketingové a podpůrné nástroje, které potřebujete k efektivnímu jednání se zákazníky v různých situacích a místech.
Přidejte ke svým zákaznickým interakcím souvislosti a získejte úplný přehled, abyste zajistili maximální spokojenost zákazníků.
- Zoho SalesIQ - sledování návštěvníků webových stránek
- Zoho Desk - klientský servis a podpora
- Zoho Projekty (Zoho Projects) - projektové řízení a správa projektů
- Zoho Kampaně (Zoho Campaigns) - smart emailing a automatizace kampaní a oslovení
- Zoho Social - Sociální média a jejich kompletní správa
- Zoho Survey - zákaznické průzkumy
- Zoho CRM - Řízení obchodní a marketingové činnosti a procesů
- Zoho Reporty (Zoho Reports) - měření, reporty, infografiky a KPI
Co je CRM systém a jak na jeho výběr?
Sousloví jako CRM systém nebo CRM marketing či CRM aplikace odkazují v podstatě na stejnou činnost, která se týká "řízení vztahu se zákazníkem". Odtud i význam zkratky CRM (Customer Relationship Management).
Zjednodušeně řečeno, cílem je dobře se starat o stávající zákazníky, mít přehled o jejich potřebách a požadavcích a s tímto poznáním k nim přistupovat, organizovaně a efektivně jim nabízet své služby či výrobky a pomáhat jim v jejich rozvoji.
Zároveň musí CRM svým uživatelům umožnit stejně efektivně a jednoduše oslovit i nové potencionální zákazníky, udržet přehled v této komunikaci, automatizovat běžné činnosti a urychlit obchodní a marketingový cyklus.
Pro výběr vhodného CRM je potřeba zvážit několik faktorů a připravit se na následující dotazy.
- jak velký je můj pracovní tým nebo společnost v které bude CRM využito a jakou má strukturu nebo územní pokrytí
- jak budou uživatelé do systému přistupovat (PC, mobily, notebooky) a používat jej (kancelář, home office, pracovní cesty)
- jaké propojení s ostatními aplikacemi a nástroji potřebuji (email, telefony, chat, ERP, účetní systém, úložiště dokumenty)
- jak jednoduché či komplexní jsou moje obchodní či marketingové procesy pro práci se zákazníkem a jak často je potřebuji upravovat