CRM software vám pomůže uzavřít více obchodů za kratší dobu.
CRM software vám pomůže uzavřít více obchodů za kratší dobu.
Dobrý CRM systém vám dá ucelený přehled o vašem podnikání. Máte stále na očích co je pro vás podstatné, co máte udělat a na co nezapomenout.
Ideální CRM je řešení, které zjednoduší vaše procesy a umožní vám věnovat se tomu co je podstatné.
Zoho CRM je systém, který garantuje kompletní přehled o vašich obchodních a marketingových aktivitách, vedených jak u stávajících tak potencionálních zákazníků.
Jedna konverzace, více komunikačních kanálů.
Zůstaňte v kontaktu se svými zákazníky ve všech médiích. Zůstaňte ve spojení po telefonu, živém chatu, e-mailu, sociálních sítích i osobně.
CRM software, který funguje tak, jak to děláte vy.
Upravte si svůj systém tak jak skutečně pracujete. Přizpůsobujte CRM průběžně vašim potřebám.
Udržujte svůj tým v tempu.
Použijte analytické nástroje a sestavy k podrobným informacím o výkonu vašeho týmu v průběhu životního cyklu zákazníka.
Zoho CRM je připraveno k okamžitému obchodnímu použití.
Zoho CRM je zabezpečené a škálovatelné řešení plné pokročilých funkcí, které rozšíří vaše podnikání.
CRM automatizace zvládne velký objem činnosti bez námahy.
Hodně i jednoduchých procesů a činností vytváří množství úkolů. Jejich rychlé a včasné uzavírání, díky automatizacím, vede k větší úspěšnosti prodejního týmu.
Více nabídek tam kde je to efektivní.
Od prvního kontaktu až po ukončení obchodu, díky pokročilému reportingu, směřujte svoji činnost tam, kde to má smysl.
Co je CRM systém a co potřebuji vědět pro jeho výběr?
Rozšiřte Zoho CRM o další pokročilé funkce.
Zoho CRM Plus je jediná komplexní sada aplikací pro ucelenou komunikaci se zákazníky, ve které váš tým najde všechny prodejní, marketingové a podpůrné nástroje, které potřebujete k efektivnímu jednání se zákazníky v různých situacích a místech.
Přidejte ke svým zákaznickým interakcím souvislosti a získejte úplný přehled, abyste zajistili maximální spokojenost zákazníků.
- Zoho SalesIQ - sledování návštěvníků webových stránek
- Zoho Desk - klientský servis a podpora
- Zoho Projekty (Zoho Projects) - projektové řízení a správa projektů
- Zoho Kampaně (Zoho Campaigns) - smart emailing a automatizace kampaní a oslovení
- Zoho Social - Sociální média a jejich kompletní správa
- Zoho Survey - zákaznické průzkumy
- Zoho CRM - Řízení obchodní a marketingové činnosti a procesů
- Zoho Reporty (Zoho Reports) - měření, reporty, infografiky a KPI
Co je CRM systém a jak na jeho výběr?
Sousloví jako CRM systém nebo CRM marketing či CRM aplikace odkazují v podstatě na stejnou činnost, která se týká "řízení vztahu se zákazníkem". Odtud i význam zkratky CRM (Customer Relationship Management).
Zjednodušeně řečeno, cílem je dobře se starat o stávající zákazníky, mít přehled o jejich potřebách a požadavcích a s tímto poznáním k nim přistupovat, organizovaně a efektivně jim nabízet své služby či výrobky a pomáhat jim v jejich rozvoji.
Zároveň musí CRM svým uživatelům umožnit stejně efektivně a jednoduše oslovit i nové potencionální zákazníky, udržet přehled v této komunikaci, automatizovat běžné činnosti a urychlit obchodní a marketingový cyklus.
Pro výběr vhodného CRM je potřeba zvážit několik faktorů a připravit se na následující dotazy.
- jak velký je můj pracovní tým nebo společnost v které bude CRM využito a jakou má strukturu nebo územní pokrytí
- jak budou uživatelé do systému přistupovat (PC, mobily, notebooky) a používat jej (kancelář, home office, pracovní cesty)
- jaké propojení s ostatními aplikacemi a nástroji potřebuji (email, telefony, chat, ERP, účetní systém, úložiště dokumenty)
- jak jednoduché či komplexní jsou moje obchodní či marketingové procesy pro práci se zákazníkem a jak často je potřebuji upravovat